wtorek, 20 października 2015

Jednolity wygląd linii 500 Fiata zaleta czy wada? (Fiat's Spot)


Podoba mi się podejście do tworzenia reklam koncernu FCA, w szczególności dla jego sub marki z linii 500. Niektóre spoty są zrobione z "jajem" i "humorem"
Czekamy na pierwsze spoty promocyjne dla zwykłej linii Fiata czyli np. nowego Tipo. Widać, że siła reklamy i mediów jest wielka. Sprzedaż linii 500-tek jest na wysokim poziomie. Siłą jest tu też dobre rozpropagowanie jednolitego przekazu reklamowego. Jednolity wygląd gamy odgrywa również ważna rolę. Tak bardzo tego brakowało kiedyś samochodom Fiata.

Jednolity wygląd całej gamy zawsze będzie miał przeciwników i zwolenników, jednak ja uważam, że jeśli cała gama modeli, bądź serii, bądź sub marki jest ujednolicona i jej praprzodek był pojedynczym modelem, w tym wypadku była to "Cinquecento nuova", to mimowolnie wygląd powinien być zunifikowany, dlatego, że każdy pojedynczy model odwołuje się do tego samego wzorca, dlatego by nie być gorszym, bądź marna kopią musi się w pewien sposób w pewną myśl przewodnią odwoływać do pierwowzoru, do "basis", arche.... ale z tego zrobił się wywód filozoficzny...
A tu filmiki ukazujące tą teorię:


Źródło:
FIAT500.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz